Rastislav Kočan

Managing Partner Go4insight  |  Go4insight    
Čas:
09:25 - 09:50
Téma:
Čo je dobrá rádiová reklama? Ako pomáha kreativita rádiového spotu správnemu priradeniu komunikácie k značke? Pamätajú si poslucháči komunikované posolstvá?

About

Rastislav je spoluzakladateľom a spolumajiteľom prieskumnej agentúry Go4insight, ktorá vznikla ako pokračovanie úspešného príbehu GfK Slovakia po strategickom rozhodnutí globálneho vedenia GfK zamerať sa na väčšie trhy. Go4insight založil ako agentúru, kde plánuje zúročiť dlhoročné skúsenosti – má poskytovať pridanú hodnotu pre klienta a excelentný klientský servis. V prieskume trhu pracuje celý jeho profesionálny život, z toho posledné 3 roky viedol slovenskú pobočku GfK.

Spoluorganizátori:

Radio express Funrádio Europa2 Jemné melódie Rádio Vlna Rádio Anténa Rock