Tematické intro a krátke interview s organizátormi konferencie:
Ivan Antala (generálny riaditeľ Rádia Expres)
Rasťo Dutka (generálny riaditeľ Fun rádia)
Tatiana Ďuricová (generálna riaditeľka Europy 2)
Denis Roman (obchodný riaditeľ Radio Services)
Za posledných vyše 100 rokov sa rádio vyvíjalo a ako médium prešlo mnohokrát zásadnými zmenami. Stalo sa jedným z najsilnejších a najpopulárnejších médií, ktoré sa každodenne spája s miliónmi ľudí na celom svete. V tejto prezentácii sa Nik Goodman pozrie na to, ako sa rádio rozvíja, aj na jeho silu a kreativitu. Zároveň sa zamyslí nad tým, prečo je rádio stále také populárne a aká je jeho budúcnosť v neustále sa meniacom mediálnom prostredí.
3 dôležité skutočnosti, ktoré prezrádzajú, "ako sme sa dostali tam, kde sme".
Čo si myslia o rádiu hlavní media spenderi? Aké je jeho postavenie v mediamixe súčasnosti? Skúsenosti z praxe + prípadová štúdia o automatickej čerpacej stanici 24hOil.
Sieť čerpacích staníc Oliva úspešne využila reklamu v rádiu ako súčasť komunikačnej stratégie. Aký bol vplyv rozhlasovej kampane na spotrebiteľské správanie?
Značka Mango komunikuje obvykle výhradne prostredníctvom OOH. My sme vyskúšali rádio.
S nástupom digitálnych médií sa už tradične mediálnym trhom ozývajú hlasy spochybňujúce rolu a význam tradičných médií v reklamných kampaniach. V prípade rádia často zaznieva, že v kampaniach nefunguje, že nie je moderné, je drahé, alebo že jeho počúvanosť klesá. Ktoré z týchto tvrdení sú pravdivé a ktoré sú len mýty, to sa dozviete z príspevku Josefa Fišera z agentúry MEDIAN. MEDIAN v ňom komplexným spôsobom odpovedá na otázku, aká je skutočná pozícia a vnímanie rádia medzi poslucháčmi, na odbornom mediálnom trhu a v kampaniach slovenských inzerentov.
O tom, ako sa mi na D1ke prisnila najlepšia rádiová kampaň posledných rokov.
Pre copywritera niet lepšieho zadania, akým je spot do rádia.
Rádio pomáha pomáhať. Dokáže slzou aj smiechom presvedčiť, že pomoc má zmysel bez toho, aby bolo potrebné výrazne zasiahnuť do intímneho a zraniteľného súkromia rodiny v ťažkej situácii. Po prvom počutí môže mať chuť človek meniť životy. My sme to však skúsili aj naopak.
Ako robiť lepšie a efektívnejšie rozhlasové reklamy, bez ohľadu na to, aká je vaša pozícia.
Inšpiratívna prehliadka najkreatívnejšej práce s rádiom zo Slovenska aj zo zahraničia.