PROGRAM

Program podľa sál:
Hlavná sála
08:00 - 09:00
Registrácia účastníkov a chutné raňajky
09:00 - 10:15
1. blok: RÁDIO
09:00 - 09:15
Privítanie

Tematické intro a krátke interview s organizátormi konferencie:

Ivan Antala (generálny riaditeľ Rádia Expres)
Rasťo Dutka (generálny riaditeľ Fun rádia)
Tatiana Ďuricová (generálna riaditeľka Europy 2)
Denis Roman (obchodný riaditeľ Radio Services)

09:15 - 09:45
Evolution and future of radio
By Nik Goodman | Riaditeľ | Bounce

Za posledných vyše 100 rokov sa rádio vyvíjalo a ako médium prešlo mnohokrát zásadnými zmenami. Stalo sa jedným z najsilnejších a najpopulárnejších médií, ktoré sa každodenne spája s miliónmi ľudí na celom svete. V tejto prezentácii sa Nik Goodman pozrie na to, ako sa rádio rozvíja, aj na jeho silu a kreativitu. Zároveň sa zamyslí nad tým, prečo je rádio stále také populárne a aká je jeho budúcnosť v neustále sa meniacom mediálnom prostredí.

09:45 - 10:15
7 tajomstiev kreatívnej rádio reklamy - časť 1/2: "Kontext a úvod do témy"
By Tony Hertz | Majiteľ | Tony Hertz: Radio & Brand Sound, Manila

3 dôležité skutočnosti, ktoré prezrádzajú, "ako sme sa dostali tam, kde sme".

10:15 - 10:45
Coffee break
10:45 - 12:15
2. blok: RÁDIO FUNGUJE
10:45 - 10:55
Vnímanie rádia TOP zadávateľmi na Slovensku
By Juraj Máťuš | Obchodný riaditeľ a spolumajiteľ | UNIMEDIA, s.r.o.

Čo si myslia o rádiu hlavní media spenderi? Aké je jeho postavenie v mediamixe súčasnosti? Skúsenosti z praxe + prípadová štúdia o automatickej čerpacej stanici 24hOil.

10:55 - 11:05
Ako rastie OLIVA? Ohľaduplne, zodpovedne a efektívne
By Monika Krátka | Riaditeľka | Oliva group s.r.o.

Sieť čerpacích staníc Oliva úspešne využila reklamu v rádiu ako súčasť komunikačnej stratégie. Aký bol vplyv rozhlasovej kampane na spotrebiteľské správanie?

11:05 - 11:15
Funguje to a ešte to aj dobre vyzerá
By Patrik Gurčík | Area manager | MANGO franchise stores

Značka Mango komunikuje obvykle výhradne prostredníctvom OOH. My sme vyskúšali rádio.

11:15 - 11:45
Mýty a fakty o rádiách a rádiovej reklame
By Vladimír Kožíšek | Riaditeľ kontinuálnych výskumov | MEDIAN

S nástupom digitálnych médií sa už tradične mediálnym trhom ozývajú hlasy spochybňujúce rolu a význam tradičných médií v reklamných kampaniach. V prípade rádia často zaznieva, že v kampaniach nefunguje, že nie je moderné, je drahé, alebo že jeho počúvanosť klesá. Ktoré z týchto tvrdení sú pravdivé a ktoré sú len mýty, to sa dozviete z príspevku Josefa Fišera z agentúry MEDIAN. MEDIAN v ňom komplexným spôsobom odpovedá na otázku, aká je skutočná pozícia a vnímanie rádia medzi poslucháčmi, na odbornom mediálnom trhu a v kampaniach slovenských inzerentov. 

11:45 - 11:55
Highway to help
By Adam Marčan | Creative Director | MUW Saatchi & Saatchi

O tom, ako sa mi na D1ke prisnila najlepšia rádiová kampaň posledných rokov.

11:55 - 12:05
One Man Show
By Martin Keder | Associate Creative Director | Wiktor Leo Burnett

Pre copywritera niet lepšieho zadania, akým je spot do rádia.

12:05 - 12:15
Na prvé počutie zmeniť život
By Ľudmila Kolesárová | Marketingová manažérka | n.o. DOBRÝ ANJEL

Rádio pomáha pomáhať. Dokáže slzou aj smiechom presvedčiť, že pomoc má zmysel bez toho, aby bolo potrebné výrazne zasiahnuť do intímneho a zraniteľného súkromia rodiny v ťažkej situácii. Po prvom počutí môže mať chuť človek meniť životy. My sme to však skúsili aj naopak.

12:15 - 13:15
Obed
13:15 - 15:00
3. blok: KREATÍVA
13:15 - 14:15
7 tajomstiev kreatívnej rádio reklamy - časť 2/2: "Všetkých 7 tajomstiev odhalených"
By Tony Hertz | Majiteľ | Tony Hertz: Radio & Brand Sound, Manila

Ako robiť lepšie a efektívnejšie rozhlasové reklamy, bez ohľadu na to, aká je vaša pozícia.

14:15 - 14:45
Rádio je nádherný priestor pre predstavivosť
By Martin Woska | Chief Creative & Strategy Director TRIAD Advertising | TRIAD Advertising

Inšpiratívna prehliadka najkreatívnejšej práce s rádiom zo Slovenska aj zo zahraničia.

14:45 - 15:00
Záverečné zhrnutie
15:00
Koniec konferencie

Spoluorganizátori:

Radio express Funrádio Europa2 Jemné melódie Rádio Vlna Rádio Anténa Rock